Dunia sekarang . . .

Cuba kita lihat apa yang berlaku di sekeliling kita hari ini ?
Memanglah di Malaysia umat Islam lebih ramai. Sekitar 54% saja sekarang. Tapi kita berpecah kepada banyak golongan. Bolehlah saya kategorikan umat Islam yang ada di negara ini terbahagi kepada 3 golongan utama :

1- Golongan beriman - golongan yang beriman kepada Allah dan Rasul serta melaksanakan tuntutan Syahadahyang diucapkannya.

2- Golongan munafiq - golongan yang mengaku Islam tapi dalam waktu yang sama menentang kebangkitan Islam.

3- Golongan murtad - golongan yang telah keluar dari agama Islam sepertimana 250 ribu anak orang Islam yang telah disahkan murtad. Manakala yang murtad tanpa sedar tak tahulah berapa ramai jumlahnya.

Takde gunanya segala amal ibadah kita selama ini jika pegangan 'Aqidah dah rosak.Masih ingat lagi Ahli Parlimen Shah Alam,YB Khalid Samad yang juga ahli PAS dengan bangganya melawat kilang Arak terbesar di Malaysia yang terletak di Shah Alam itu.Tercatat sejarah politik Malaysia apabila satu-satunya orang islam berpangkat YBmelawat kilang Arak yang jijik dan keji itu.

golongan yang ke 2 dan ke 3 yang telah menhancurkan umat islam di Malaysia dengan bermacam-macam maksiat yang berpunca daripada pemimpin2 PKR dan DAP yang jahil.Yang terbaru wakil DAP datang ke surau bagi memancing undi Melayu Islam tanpa menutup aurat..!

Sejujurnya saya menyeru kepada seluruh umat Islam agar segera meninggalkan Pakatan Rakyat kerana adanyaPKR dan DAP sementara masih ada umur.Mereka seperti agen yahudi disebalik parti politik cuba merosakan anak Melayu Islam.Takde gunanya bila nyawa dah sampai kat urat leher, baru nak menyesal. Pada ketika itu pintu taubat dah tertutup.

0 comments: