persepsi|AFIQ : Politik ? taksub sangat apasal.

Assalamualaikum

Wahai readers semua :)
*walaupun setakat berapa orang je yang baca blog aku ni*

But still, ada orang yang mahu baca blog ni bukan? terima kasih banyak2 aku ucapkan bagi korang yang membaca dan layan layu telah diletakkan di sesetangah post aku yang aku buat.

Terima kasih :)

Anyway,entry kali ini aku mahu bercerita tentang bawah ni . Tengok gambar kat bawah ni,baca komen yang diberi oleh Tanpa Nama.


Aku tak tahulah kenapa Tanpa Nama terlampau taksub dengan politik ni. Bersederhana cukuplah. Tak yah nak kecoh2 pasal politik ni sangat. Aku memang tak gemar dengan orang yang terlampau taksub dengan politik ni.Dan,kalau dah berani sangat nak komen apa yang pentadbir kerajaan Kelantan dah buat/laksanakan kat NEGERI dia, kasilah nama ko,link ke ,email ke, ni macam takde bola plak.aku tak tahu lah kau tu perempuan atau lelaki.

Then dah tu, siap kutuk lagi Nik Aziz. Kau jeles ke dengan dia ? Adoyai. Aku tak tahulah kenapa orang sekarang terlalu typical their punye minded. Come onlah, dah abad ke berapa ni. Kata orang IQ macam arab jahiliah, so, what the different after kau komen yang buruk pasal kerajaan yang mentadbir Kelantan.

Bak kata Ira Yusof : "nauzubillah.. apa salahnya nak bina masjid pun. sebab pilitik jadi macam ni. bak kata afiq. TAKSUB SANGAT -___-"

Kan lebih bagus membina masjid daripada membina pencakar langit yang tinggi hingga nak mencakar langit tu.haihh.

Aku doakan Tanpa Nama bertaubatlah.Kalau nak masuk politik ni pun,bersederhanalah. Tak yah nak over the top sangat. Bukan ko leh jadi PM pon or MB Kelantan.

3 comments:

miss dynda said...

whoa! sgt3 kuang hajor itu budak.. kot ye pon gile politik,xyah r nk caci maki org sgala bagai.. kita tau brckp je,tp kita xtau ape yg sbnrnya blaku kt dunia politik yg sbnrnya..adess

Muhammad Afiq Abdul Rashid said...

tenang2.kita mmg tak tau pon apa kebenaran yang kita sendiri tak tau. kita baca sana ,baca sini.tapi kita tak tahu betul ke tidak. tanpa selidik terus nak condemn seseorang tu. mmg tak bagus!

miss dynda said...

tau tkpe,tu la prngai kbnykn msyrkt kte..ape nk jdik..