Selamat Hari Jadi :)

Assalamualaikum :)

6 April 2011


Hari ini genaplah umur ibu kesayangan saya iaitu Puan Hajjah Zainun Bt Samat 56 tahun. Dan hari ini jugalah merupakan hari persaraan bonda kesayangan saya. 

Setelah berkecimpung selama 30 tahun dalam bidang pendidikan. Bermula sebagai seorang guru biasa dan akhirnya bersara sebagai PK HEM. 

Beliau menjadi guru sandaran di SMK Dato Harun Tanjung Karang dan kemudiannya menjadi guru tetap di Sekolah Menengah Telok Panglima Garang. Then because of me, my mum pindah ke Sekolah Kebangsaan Sijangkang. After that my mum menerima tawaran kenaikan pangkat menjad PK HEM di Sekolah Rendah SG Judah (A) Pulau Carey .



sewaktu menunaikan haji pada tahun 2008 :)

And pagi tadi kul 8.30 , saya , my mum and my dad bertolak ke Sekolah Sg Judah tu sebab pihak sekolah dah buat sambutan persaraan beliau. Buat julung kalinya sekolah tu buat majlis persaraan untuk guru yang bersara sebab selama ni  belum pernah guru bersara di sekolah tu.

over the years, aku selalu sakitkan hati mama. Buat mama marah. tapi mama cool je dengan aku*walaupun marah aku gak*. Tapi, mama lah ibu yang paling BEST plus BAIK kat dunia ni :)

kalau takde mama ngan ayah kat dunia ni, tak mungkin afiq akan wujud.
bersyukurlah ye :))
.afiq akan sentiasa mendoakan kesejahteraan mama ngan ayah dunia dan akhirat.

SO

SELAMAT HARI JADI MAMA !!!

dan 

SELAMAT BERSARA  ! ! ! !


*duk rumah pulak temankan ayah.hehe*


NAH LAGU UNTUK MAMA :D

4 comments:

CikHanis said...

tu la.mama ko siapkan gorengkan kentang lagi tau bile ko majuk!

Muhammad Afiq Abdul Rashid said...

x de kena mengena dengan tajuk! HAHA

Lady Leaya said...

knp kene de lagu nobody tuk mama?

Muhammad Afiq Abdul Rashid said...

HAHAHHAHA..saje :p