just A post '11

Assalamualaikum ! 


Sudah sekian lamanya tidak mengupdate blog ini kerana kekangan masa. ktipu!haha. *walhal setiap hari bukak fb,twitter, tengok semifinal muzik2 live.opppssss! :p


sudah 2 minggu memulakan semester 2 sebagai pelajar physiotherapist di uitm puncak alam. agak penat juga menjadi pelajar ini.lagi lagi menajdi pelajar di uitm puncak alam.kena naik tangga batu caves ko tau ! kau ada ?


so far, keadaan study masih stabil. masih boleh difahami apa yang di ajar oleh lecturers. but, only subjek ANP which stand for Anatomy and Physiology yang tersangat aku blurr.dah lah kelas mula kul 830.mengantuk pulak! aku memang saje duk depan sekali, depan lec, supaya dapat tangkap sikit sikit apa yang dii ajar, dari tak faham langsung, ye dak?


so far, jadual aku dikira pack.bagi aku lah.setiap hari kelas penuh sampai ke petang kecuali selasa dan jumaat. oh btw, jumaat aku takde kelas :p kau ada?


oh, last week hari jumaat aku tengok secara live semifinal muzik muzik di seri pentas 2 PAS. sungguh best ! dapat tengok YUNA secara live. part yang kecewa adalah tidak dapat bergambar bersama yuna :(


but, yuna masuk AJL 26 mempertaruhkan lagu Gadis Semasa dan Penakut :D
harap tak de salah kira lagi lepas ni :p *lame joke :p


so , GOOD LUCK buat YUNA. Do the best in AJL 26 !



YUNA on stage sings PENAKUT !

superb !