Yuna - Someone Out of Town
Oh my God, I see you clearly now
In my dreams you're here with me somehow
Call my name and I wont make a sound
I'm in love with someone out of town
Who is the stranger
I should be scared,could be dangerous
I should prepare for this
I wish I didn't fall hard so hard for you
You walk by but you don't see me
Slow motion and so gracefully
Be my friend and I'll show you around
I'm in love with someone out of town
Who is the stranger
I should be scared,could be dangerous
I should prepare for this
I wish I didn't fall hard so hard for you
Who is the stranger
I should be scared,could be dangerous
I should prepare for this
I wish I didn't fall hard so hard for you
persepsi|AFIQ : AfiqabdulRashid
Assalamualaikum.
Its been a while since my last post.
first of all, aku nak bagitau, aku ni jenis yang suka akan melihat perilaku manusia. tak kiralah di mana aku berada. aku suka perhatikan orang yang berada di sekililing aku. tingkah laku dia. pakaian dia. dengan siapa dia keluar. tak kiralah orang itu kawan aku mahupun orang yang tidak aku kenali.
jadi, banyak perkara yang telah aku lihat. orang berpeluk sana sini, bergurau senda tak ingat dunia, pakai baju yang tidak menyedapkan mata untuk dipandang dan macam macam lagi. aku ni kira macam stalker pon ada.haha.aku suka buka wall orang then scroll dari atas sampai ke bawah sebab nak tahu aktiviti orang itu.memang dah kes tak de keje.haha
and ada dua orang hamba Allah ni.lelaki.aku selalu perhatikan gelagat diorang.sebab aku selalu lepak dengan diorang. perwatakan dua orang ni memang tak tumpah seperti dua orang kawan yang baik.bagi diorang lah kot. kalau bagi aku memang aku dah pikir lain dah. aku jenis orang yang belum lagi menyaksikan persahabatan yang begitu akrab sehingga nak pergi mana2 , dua orang tu mesti nak letak tangan kat bahu.macam bergandingan bahu.faham tak? aku tak pernah duduk asrama yang pernah menyaksikan keakraban persahabatan sehingga begitu sekali.
kadang kadang aku terpikir negatif juga pasal diorang ni. mana taknya , tidur nak sama sama, makan nak sama sama. kalau papehal mesti si A akan cari si B. eventhough bilik lain lain. aku cuba menguatkan fikiran ku ke arah yang lebih positif. mungkin diorang hanya kawan yang terlebih baik! that are friends suppose to be, i guess.
aku juga jenis manusia yang kurang berkongsi cerita dengan kawan. aku lebih suka menyimpan perasaan sendiri.aku tak beritahu orang lain. aku lebih suka mendengar cerita orang lain. dan aku lebih suka mendiamkan diri daripada banyak berkata kata, sebab aku tak tahu nak bercerita tentang apa bila dah duduk,berjalan, dengan kawan. inikan pula dengan orang yang tak aku kenali, memang aku tak bercakap langsunglah.
orang mungkin akan fikir aku sombong sebab aku tak tegur orang dan kurang bercakap. aku juga kurang bergaul dengan orang. aku bergaul dengan kawan yang aku kenal saja dan rapat bagi aku.
dan , inilah aku. aku tak boleh nak menjadi orang lain. tapi, aku harap aku boleh berubah mengikut kehendak aku sendiri, bukan mengikut kehendak orang lain. i hope so.
as people always says, tak semua kau rancang akan berlaku.
but, Allah lebih mengetahui dari manusia sendiri.
Its been a while since my last post.
first of all, aku nak bagitau, aku ni jenis yang suka akan melihat perilaku manusia. tak kiralah di mana aku berada. aku suka perhatikan orang yang berada di sekililing aku. tingkah laku dia. pakaian dia. dengan siapa dia keluar. tak kiralah orang itu kawan aku mahupun orang yang tidak aku kenali.
jadi, banyak perkara yang telah aku lihat. orang berpeluk sana sini, bergurau senda tak ingat dunia, pakai baju yang tidak menyedapkan mata untuk dipandang dan macam macam lagi. aku ni kira macam stalker pon ada.haha.aku suka buka wall orang then scroll dari atas sampai ke bawah sebab nak tahu aktiviti orang itu.memang dah kes tak de keje.haha
and ada dua orang hamba Allah ni.lelaki.aku selalu perhatikan gelagat diorang.sebab aku selalu lepak dengan diorang. perwatakan dua orang ni memang tak tumpah seperti dua orang kawan yang baik.bagi diorang lah kot. kalau bagi aku memang aku dah pikir lain dah. aku jenis orang yang belum lagi menyaksikan persahabatan yang begitu akrab sehingga nak pergi mana2 , dua orang tu mesti nak letak tangan kat bahu.macam bergandingan bahu.faham tak? aku tak pernah duduk asrama yang pernah menyaksikan keakraban persahabatan sehingga begitu sekali.
kadang kadang aku terpikir negatif juga pasal diorang ni. mana taknya , tidur nak sama sama, makan nak sama sama. kalau papehal mesti si A akan cari si B. eventhough bilik lain lain. aku cuba menguatkan fikiran ku ke arah yang lebih positif. mungkin diorang hanya kawan yang terlebih baik! that are friends suppose to be, i guess.
aku juga jenis manusia yang kurang berkongsi cerita dengan kawan. aku lebih suka menyimpan perasaan sendiri.aku tak beritahu orang lain. aku lebih suka mendengar cerita orang lain. dan aku lebih suka mendiamkan diri daripada banyak berkata kata, sebab aku tak tahu nak bercerita tentang apa bila dah duduk,berjalan, dengan kawan. inikan pula dengan orang yang tak aku kenali, memang aku tak bercakap langsunglah.
orang mungkin akan fikir aku sombong sebab aku tak tegur orang dan kurang bercakap. aku juga kurang bergaul dengan orang. aku bergaul dengan kawan yang aku kenal saja dan rapat bagi aku.
dan , inilah aku. aku tak boleh nak menjadi orang lain. tapi, aku harap aku boleh berubah mengikut kehendak aku sendiri, bukan mengikut kehendak orang lain. i hope so.
as people always says, tak semua kau rancang akan berlaku.
but, Allah lebih mengetahui dari manusia sendiri.
2
comments
11 December 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)


