Assalamualaikum :)
Hey guys! I'm back. Its been a busy week. Kelas memanjang. walaupun ada kelas asik cancel. Kelas BEL -.- sik cancel je. penat menunggu .haihh.harapa tak ganti lah kelas yang tak de tu. penat dol!
Anyway, in this post , aku nak mintak pendapat korang yang baca. If korang baca k.
Apa pendapat korang dengan statement di bawah :
Perempuan cakap lelaki hensem, normal.
Perempuan cakap perempuan lain cantik, normal?
Lelaki cakap perempuan cantik, normal.
Lelaki cakap lelaki lain kacak, normal?
Perempuan pakai cardigan, normal.
Lelaki pakai cardigan, normal?
Lelaki pakai baju/seluar ketat, normal.
Perempuan pakai baju/seluar ketat, normal?
Perempuan cakap dengan lelaki/perempuan "awak,saya", normal.
Lelaki cakap dengan lelaki "awak,saya", normal?
Perempuan pakai beg besar macam handbag, normal.
Lelaki pakai beg besar macam handbag, normal?
Perempuan nangis, normal.
Lelaki nangis, normal?
Perempuan/Lelaki pakai bahasa seperti :"Aquw x nak cayunk kw lagiwwwww"
sungguh tak normal, datang dari planet mana?


