Y U N A

Assalamualaikum :)


Hey guys, i'm back !


well, it been a long time since I publish the post which is about irayusof's bithday. 


so, now i want to talk about Y U N A ! korang kenal tak sape YUNA? tak kenal? what a shame. orang kat US pon kenal dia, takkan hampa tak kenal dia, mesti kenal bukan ! 





She was Famous Female Artist replacing Dato Siti Nurhaliza in 2010. 


Now, you know ha !hoho


Well, recently AIM 18 telah berlangsung dengan jayanya di Stadium Putra Bukit Jalil. 


Yuna telah memenangi Anugerah Kembara, Anugerah Vokal Wanita Terbaik untuk Lagu Penakut dan Lagu Terbaik iaitu Penakut. It was amazing ! 


sewaktu menyampaikan ucapan kemenangan :D

najwa mahidin(won best new artist and best local english song), dato sheila majid(won best album) and yuna :)

yuna and her boyfriend, qi. lovely couple. tak percaya? tengoklah twitter diorang :p

Lagu dia yang paling aku suka 

penakut
gadis semasa
dan sebenarnya
memo
decorate
come as you are(nirvana's cover)
rocket
fears and frustration
gelora jiwa(tribute to p ramlee)
random awesome
permission
missing star
cinta sempurna
terukir di bintang

itu sahaja tentang yuna :)

btw, happy birthday yuna :D

14.11.11


happy birthday

assalamualaikum :)

dedicated to Ira Yusof aka iraconet

hey, its your birthday 
and i just want to say 

happy birthday to you
*that always people do*

so, dengan peningkatan umur kau yang ke 18 ni semoga anda akan mengekalkan keconetan dan kecomelan anda itu :D

semoga anda dapat apa yang anda hajati selama ini :D

semoga anda sihat selalu dan membesar siket :p

semoga berjaya di Uitm :D

semoga berjaya dalam apa jua yang anda lakukan :D

semoga anda berbahagia selalu bersama orang yang tersayang wahai sahabat :)

may ALLAH bless you :)


this is the first time im doing this for my friend, so i hope u will like it.

*p/s : sorry curi gambar.

persepsi|AFIQ : desperado

assalamualaikum

its been a while this blog sunyi daripada post baru. the latest one, copy dari fb saje.hoho. *kes takde idea*


*sambil dengar lagu fears and frustrations by yuna sambil guling2 atas katil sambil memikirkan idea yang nak dicurahkan ke post yang ini.huh.-.-*

Haa! dapat idea!now, i want to talk about status in facebook. well, sapa tak tahu facebook bukan. kalau korang tak tahu facebook pada zaman millenium ni , korang dikira sebagai OldSkool! BOO! HAHA. 

anyway, back to the topic, one day tu, aku tgh sibuk online di facebook ni. tengah tengok kat stories yang sangatlah serabut di facebook aku ni. 

then suddenly aku terperasan satu status sorang minah ni.dia tulis " Single back, searching boyfriends, desperate giler" and i was like, wow! dah macam hookers dah kau.nak cari boyfriend kat facebook. update status lak tu. murahnya kau -.- 

then, aku pikir balik.biarlah mereka dengan dunia mereka.aku malas je nak comment status dia.sebab aku malas nak cari gaduh.kang bila dah gaduh kang, terdelete kang kau dari friendlist aku.haihh.aku doakan semoga kau  mendapat cahaya petunjuk daripada Allah supaya kau sedar :) 

tak eloklah nak couple sangat time remaja ni. kalau terjamin kau akan kekal dengan si dia sampai ke akhir hayat tu tak pelah.ini dah pegang2, dah tunjuk kan aurat kat boyfie kau, then kau break ngan dia, kau tak terasa ke kau macam dah dinodai.dah tak suci seperti gadis lain.

kadang2, bila aku pergi mall jalan2,tengok couple berlambak berpegangan tangan, peluk sana sini. tak rasa rimas ke ? yang perempuannya dah lah pakai ketat ketat, dah tertonjol semua aset yang ada.haihh.aku mengucap panjang jelah.kesian aku tengok perempuan tu. belum kahwin tapi dah dinodai dulu ngan boyfie sendiri.

semoga korang cepat sedar :)

and one more thing about status, please, if kau nak update status kau setiap 5 minit, pergi buat akaun twitter pi.grr.

okbai.