alhamdulillah :')

alhamdulillah

alhamdulillah

alhamdulillah

alhamdulillah

alhamdulillah

alhamdulillah

alhamdulillah

syukur kepada Allah kerana akhirnya berjaya juga aku tamatkan semester 1 di
Uitm Puncak Alam 

walaupun permulaan semester ii penuh dengan rintangan dan halangan serta cobaan yang banyak, akhirnya aku berjaya jugak menghabiskan semester ini dengan izin Allah .

Practical exam yang merupakan last exam pada hari ini aka isnin aka 3.10.2011.

terima kasih kepada senior yang sedikit sebanyak membantu aku ketika practical exam hari.

tak lupa juga pada kawan2 Awesome dari Physioteraphy dan juga Nursing yang membantu aku selama ini tak kira lah dari segi pelajaran atau apa apa lah.

tak lupa juga pada lecturer yang AWESOME :D
tak kira lecturer Nursing mahupun Physioterapy dan juga lecturer subjek Uitm.

aku sangat bersyukur Allah hadiahkan korang tuk aku.

and the most important , terima kasih ayah mama yang selalu berulang alik Sijangkang-PuncakAlam.hehe
*dah dekat.paham2lah.hehe*


terima kasih semua :)

0 comments: