masalah ?

Assalamualaikum. . .

Bila kawan ada masalah, apa yang perlu kita buat ? Suggestion please. . . 
Bgai aku,kita kenalah bantu,mungkin sengan cara mendengar masalah yang dihadapi, dan cuba membantu dia. Mungkin kalau tak dapat membantu dia, kata kata penaik semangat boleh diberi.Itu pun kalau sahabat tu ingin berkongsi masalah lah.

Tapi disebabkan aku ni selalu mencari pasal ,terus tak nak share masalah dengan aku.
tapi tak pelah,aku tak kesah,buat pe nak paksa ko bagitau masalah kau. 
its your problem, maybe its personal
so buat pe aku nak masuk campur

sekarang,bile orang lain(kawan) dah macam tak de mood, aku pon macam dah takde mood dah.
haihh.rase down gak.mungkin sebab diorang jelah kawan baik aku.KOT.

sorrylah kawan, tah ape lah aku merepek malam2 ni. haih..

aku harap masalah kau selesai lah, supaya mood kau ok.
:D

2 comments:

SyafiqRidhwan said...

inshaAllah. nice info ! :)

Muhammad Afiq Abdul Rashid said...

minx pandangan sebenarnya :))